2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید ادکلن مردانه D&G

خرید ادکلن مردانه D&G

یکی از بهترین برند های عطر ادکلن که در دنیا شناخته شده و فروش بالایی دارد مارک دی اند جی D&G میباشد شما میتوانید همینک ادکلن مردانه D&G The One را با قیمتی مناسب و تخفیف 35% از این فروشگاه تهیه نمایید یکی از بهترین ادکلن های موجود در فروشگاه پرفیوم که توانسه تمام مشتریان ما را راضی نگه دارد.

خرید اینترنتی ادکلن مردانه D&G

ادکلن با بوی تلخ و گرم با شیشه های بسیار شکلی و زیبا بهترین انتخاب برای آقایان خوشتیپ و جنتلمن این ادکلن در سال 2008 عرضه شد و توانست در مدت زمان کمی بازار تحت تاثیر خود قرار دهد.
شاید برای شما هم سوال باشد نام دی اند جی مخفف چه کلمه ای میباشد G&G مخففی از Dolce & Gabbana می باشد و کمپانی آن در زمینه های پوشاک و ... فعالیت دارد.
ویژگی های ادکلن مردانه D&G: این ادکلن دارای ماندگاری بو تا ساعت میباشد دارای بویی گرم و تلخ بوده و در فصل های سرد بیشتر استفاده میشود رایحه این ادکلن خوشبو همچون رایحه ی جنگلی و چوب های معطر بوده که از نت های های ترنج ، گشنیز ، ریحان ، هل ، زنجبیل ، نرولی ، سدر ، عنبر و تنباکو تشکیل شده است.

ادکلن مردانه D&G جدید

فروش ادکلن مردانه D&G

1

32000 تومان